четвер, 14 травня 2020 р.

Українська мова 10 клас


На 14. 05

Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку


1. Опрацюйте матеріал за посиланням



2. Виконайте завдання

Завдання 1

     Поставте іменники III і IV відмін у родовому й орудному відмінках однини та поясніть їх правопис.
     Галузь, подорож, сталь, міць, височінь, загибель, жовч, якість, доповідь, смерть, відповідь, галченя, гуся, хлоп'я, далечінь, мідь, голуб'я, коліща.
      Зніяковілість, емаль, шерсть, подорож, кров, смерть, ожеледь, жовч, верф, вживаність, снасть, Об, радість, гниль, старість, далеч, мати.

Завдання 2
  Запишіть речен­ня. Поставте іменники III відміни в потріб­ній формі, виділіть закінчення, підкресліть орфограми. Зробіть розбір виділених імен­ників як частини мови.
1) Десь із темними (ночі), із тихими (очі) встала казка сивоброва в мене за плечима (А. Малишко). 2) Поезія Шевченка вражає (ма­льовничість), (плавність) і (співучість), (без­ліч) відтінків чуття (О. Гончар). 3) Доти ягнята скачуть, доки (мати) бачать. 4) За гроші не купиш ні батька, ні (мати) (Нар. творч.). 5) Моя (любов), я перед тобою, бери мене в свої блаженні сни (Л. Костенко).


3. Виконайте тестові завдання


join.naurok.ua  Код доступу 948586












Немає коментарів:

Дописати коментар