середу, 13 травня 2020 р.

Українська література 9 клас


На 13.05

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність.
"Народні оповідання"; продовження теми народного життя в повісті "Інститутка"



1. Перегляньте презентацію за посиланням та зробіть записи у зошит


2. Опрацюйте матеріал підручника ст. 293- 295, 308- 312

3. Прочитайте повість "Інститутка"

Читати повністю-  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=457





На 15.05

Антилюдська суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів- людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі

1. Дайте письмові відповіді на запитання
— Чому дівчина-кріпачка має ім'я, а панночка — ні?
— Хто, враховуючи назву твору, є головною героїнею повісті — Устина чи інститутка?
— Чому панночка захотіла одружитися з небагатим полковим лікарем, хоча до неї залицялися, напевно, й багатші паничі?
2. Складіть порівняльну характеристику головних героїнь (інститутки та Устини)3.
3. Виконайте тестові завдання  (до 20.00 17.05)
Код доступу 130338
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

4. Підготуватись до контрольної роботи за творчісю Пантелеймона Куліша та Марко Вовчок (21.05)




Немає коментарів:

Дописати коментар