понеділок, 4 травня 2020 р.

Українська мова 9 клас

На 04.05

         Урок мовленнєвого розвитку.  Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад, щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення і природного зволоження повітря; зонування середовища; декорування приміщення і т. ін.)

1. Пригадайте вивчене про діалог та дайте відповіді на запитання (усно)
  1. Розмова двох осіб — це... 
  2. Слова кожного зі співрозмовників діалогу називають ... 
  3. Висловлювання однієї людини — це... 
  4. Мовлення має дві форми... 
  5. Процес мовлення називають... 
  6. Мовленнєва діяльність має чотири види... 
  7. В усному діалогічному спілкуванні поєднано види мовленнєвої діяльності... 
  8. Умови, за яких відбувається спілкування, називають... 
  9. Обставини, у яких спілкуються, можуть бути... 
  10. Той, кому адресують мовлення, — ... 
  11. Сукупність норм поведінки, правил чемності називають... 
  12. Правила поведінки передбачають використання сталих висловів, так званих слів ввічливості, які інакше називають... 
2. Опрацюйте матеріал за посиланням


3.  Скласти та надіслати діалог (14-16 реплік) за однією з поданих ситуацій, використовуючи форми ввічливості та аргументуючи свою думку. 
  1. Обговорити з товаришем під час прогулянки випуск нового альбому (кліпу, пісні) улюбленої музичної групи.
  2. Обговорити з товаришем на перерві нещодавно прочитану книгу (кінофільм, телепередачу), висловити враження про неї.
  3. Обговорити з учителем на уроці твір, який прочитав самостійно, готуючись до уроку позакласного читання.
  4. Домовитися з однокласниками про озеленення класної кімнати, аргументувавши потребою очищення і природного зволоження повітря у приміщенні.
  5. На засіданні шкільного парламенту обговорити й домовитися про декорування приміщення школи за допомогою озеленення та зонування середовища.

Немає коментарів:

Дописати коментар