1. Повторіть вивчене про написання слів
2. Пройдіть тест за посиланням (до 20.04)
На 17.04
Іменник. Рід іменників
1. Пропоную переглянути відео
2. Опрацюйте матеріал за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1m451io99wCr0I5QfYHZHL0MNdrh4Wmx8mpS9glmaxlY/edit?usp=sharing
3. Опрацюйте матеріал підручника ст. 141- 143
4. Виконайте та надішліть вправи 406, 407 ст. 144
5. Виконайте завдання
https://docs.google.com/document/d/1m451io99wCr0I5QfYHZHL0MNdrh4Wmx8mpS9glmaxlY/edit?usp=sharing
3. Опрацюйте матеріал підручника ст. 141- 143
4. Виконайте та надішліть вправи 406, 407 ст. 144
5. Виконайте завдання
Завдання 1 .
Випишіть іменники в три колонки: 1)ч.р.;2)ж. р.;3)с.р.
Кольрабі, живопис, аташе, івасі, Кіото, авто, каченя, Абу-Дабі, вермішель, кір, драже, істинність, устаткування, Овідіополь.
3 перших літер виписаних слів складіть назви представників фауни.
Завдання 2.
Прочитайте речення й виконайте завдання.
1. Ніхто не перекреслить мій народ! Пощезнуть всі перевертні, й приблуди, і орди завойовників-заброд! (В. Симоненко). 2. Як вийшла бабище старая, крива, горбатая, сухая, запліснявіла, вся в шрамах... (І. Котляревський). 3. У забіяки руки сверблять, у базікала — язик (Народна творчість). 4.1 вдень він даремне розваги шука, а потім по ночах марою блука, обходить всі зали й кімнати (Леся Українка). 5. Сказали б раніше, нізащо. Ніхто б не повірив, що ти, Онищенко Климе, ледащо (Л. Первомайський). 6. Рука ніби дитяча, але білий м’який манжет край чорного потертого рукава явно дорослої людини (О. Іваненко). 7. Вони [коти] такі жаднюги, що й чорта б з’їли (Ю. Збанацький).
А. Випишіть лише ті речення, у яких є іменники спільного роду.
Б. Підкресліть головні й другорядні члени у виписаних реченнях.
Немає коментарів:
Дописати коментар