Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
Поль Верлен. Погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво". Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні".
1.Словникова робота
Символізм — одна з течій модернізму, в основі естетичної системи якої перебуває символ, що відтворює певне явище, а конкретний художній образ наповнює багатозначністю.
Символ — предмет або слово , що умовно виражає сутність якого-небудь явища.
Імпресіонізм —літературно-мистецька течія раннього модернізму, заснована на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань.
Сугестія —художня особливість творів мистецтва , що базується на додаткових смислових натяках,передчуваннях. Звернена до емоційної сфери, до підсвідомості, вона навіює читачеві думки і переживання письменника.
2. Познайомтесь з біографією письменника
Символізм — одна з течій модернізму, в основі естетичної системи якої перебуває символ, що відтворює певне явище, а конкретний художній образ наповнює багатозначністю.
Символ — предмет або слово , що умовно виражає сутність якого-небудь явища.
Імпресіонізм —літературно-мистецька течія раннього модернізму, заснована на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань.
Сугестія —художня особливість творів мистецтва , що базується на додаткових смислових натяках,передчуваннях. Звернена до емоційної сфери, до підсвідомості, вона навіює читачеві думки і переживання письменника.
2. Познайомтесь з біографією письменника

- Опрацюйте матеріал за посиланням (короткий конспект)
Біографія Поля Верлена- https://dovidka.biz.ua/pol-verlen-korotka-biografiya/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B5%D0%BD
Новаторство Верлена-
https://docs.google.com/document/d/1SGGA11PfvhuGDQlZ85hx6L9oeNqgJ5S13Oh_i5MGt_4/edit?usp=sharing
- Опрацюйте матеріал підручника ст. 160- 162
3. "Осіння пісня"
- Прочитайте вірш ст. 163
- Опрацюйте матеріал підручника ст. 163- 164.
-Запишіть образи- символи
4. "Поетичне мистецтво"
- Прочитайте вірш ст. 165
- Опрацюйте матеріал підручника ст. 166- 167.
- Записати у зошити аналіз віршу

Немає коментарів:
Дописати коментар